Kategória: Kártyajátékok
Játékosok: 2(-6) fő
Életkor: 14-75 év
Játékidő: 20 perc
Értékelés: 4/5

Egy mágus sosem rest bizonyítani, hogy erősebb, nagyobb hatalmú, mint szakmabéli társai. A közkedvelt varázsló-párbajok nem nélkülözik a fegyvereket és a mérgeket sem a varázslatok mellett. A piszkos trükkök és brutális kombók az egekig fokozzák a közönség hangulatát. Itt az idő, hogy te is átéld a küzdelem izgalmát…

Mágus Viadal

A játékhoz egy pakli Mágikus Viadal kártyára van szükség. (Az alábbi lapokat kell letölteni, kinyomtatni, majd kivágni: 1. és 2. oldal, 3. oldal, 4. oldal, 5. oldal, 6. oldal, hátlap(6db)

Minden játékos 30 életerő ponttal kezdi a játékot.

Három pontnyi fegyveres sebzést okoz, és kézbe vehet két lapot.

A paklit meg kell keverni, majd a kezdő 4×6 db kártyát sorban le kell tenni a játéktérre. A négy sarokba mindig felfordítatlanul kell letenni a lapokat.

A letett lapokon kívül minden játékosnak lehetnek kézben tartott lapjai is, amit a többi játékos nem láthat. A játék elején mindenki 3 lapot kap.

A kártyák pótlása a játéktéren a lefelé fordított húzópakliból történik.

Az eltávolított lapokat a dobott lapok kupacába kell tenni. Ha a húzópakli elfogy, akkor a dobott lapokat meg kell keverni, és visszatenni húzópaklinak.
 

A játékosok egymást váltva a következőket teszik:

  • Csere: A játékosok első lépésként felcserélhetnek két lapot a játéktéren, vagy kicserélhetnek egy lapot a játéktéren az egyik kezükben tartott lappal.
  • Támadás: A támadáshoz a játékos levesz egy sor lapot a játéktérről a következő szabályok betartásával:
    • Csak piros (fegyveres sebzés), zöld (bájitalok) vagy kék (mágikus sebzés) lapról lehet indulni.
    • Piros, kék és zöld lapról csak azonos, sárga, vagy fekete lapra lehet továbblépni. Sárga lapról bármilyen lapra, feketéről pedig semmilyen lapra nem lehet továbblépni. (Korábbi kártyára nem lehet visszalépni.)
    • Csak jobbra, balra, fel és le (átlósan nem), és csak egyet lehet lépni.
    • Legalább három lapot kell így levennie, ha ez nem kivitelezhető, akkor az ellenfél következik.
  • Sebzés: A sebzés módjától függetlenül az értéket a megtámadott ellenfél életéből kell levonni:
    • A sebzés értéke a felszedett lapokra plusz után írt értékek összege. (Pl.: [+1] [+0] [+2] [+5] = 8 seb)
    • Ha a lap szövege szorzással kezdődik, akkor az eddigi értéket kell szorozni. (Pl.: [+1] [+3] [+1] [×2] = 10 seb)
    • Az előbbiektől eltérő lapok nem módosítják a sebzést, viszont a játékos a kezébe veheti és megtarthatja ezeket későbbi felhasználásra (csere vagy védekezés).
    • A megtámadott játékos az adott sebzéshez tartozó pajzsokat, vagy kérdőjeles pajzsokat kijátszva a kezéből csökkentheti az okozott sebzést. (Egy pajzs eggyel csökkenti.)
    • A zöld sebzés helyett az aktuális játékos választhatja a gyógyulást is, (az ellenfél ezt nem akadályozhatja), de ekkor nem tehet más színt a sorba, csak a zöldet.
  • Tábla rendezése: A lapokat felhasználás után a dobott lapokhoz kell tenni. A táblán megüresedett helyeket a húzópakliból fel kell tölteni. (A sarkokat lefordított lappal.)
  • Felesleges lapok eldobása: Minden játékosnak legfeljebb 5 lap lehet a kezében a köre végén, így ha több van, akkor az általa kiválasztott többletet el kell dobnia.
  • Ezek után a másik játékos következik.

 

Ha egy játékosnak elfogy az élete, akkor kiesik. Az nyer, aki végül bent marad.